Vad vill man nu..

2012-01-24
Jag vill sova. Jag fryser och jag svettas. Det är varmt och det är kallt. Allt på samma gång, och ingenting.

Ca 2 timmar tills klockan ringer och man ska upp till skolan. men när man lägger sig så kommer man att bli sjukt trött när man går upp... MEN VAD SKA JAG GÖRA.. ? Kanske plugga.. eller sova. Jag vet inte! får något fel. Hatar att vara ensam i detta helvetes rum. En tom jävla säng. Jag vet att du sover. Vill du sova med mig? Fast jag vet att jag inte kan. Om jag bara får ligga i dina armar och lyssna på dina andetag resten av livet så kvittar det om jag nånsin får sova. 

Jag hatar att veta att du inte blir min föralltid. Jag vill inte leva utan dig för en sekund, inte en enda millesekund av mitt liv utan dig. Jag vill inte veta att det tar slut någon gång. 16 år och helt patetisk känner jag mig. Klart man hittar någon annan. Klart att du kommer göra, kanske jag också gör. Men jag kanske inte vill. 

Jag vill inte åldras och bli gammal. Vill stanna som jag är, inte en dag till. Kan vi inte leva i nuet föralltid, vill du göra det med mig? 

Jag kommer inte att sova något inatt. Jag vill plåga mig själv såhär. Varje minut utan dig vill jag lida.Längtar till skolan, där kan jag sova med huvudet i bordet. Aldrig ensam där, med alla omkring sig. Jag vill bo i ett rum med 50 pers.

    

0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback